svartjobb


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



Pank igen och om jag bara kunde göra något åt saken och fixa lite snabba stålar och om jag vore en snickare då skulle jag alltid kunna renovera ett kök och ta emot en bunt svarta pengar och knöla in dem i stora plånboken men jag är ju sjuksköterska och visst skulle man som sjuksköterska kunna jobba svart och byta lite blöjor och sätta en kateter för svarta pengar men vid närmare eftertanke känns just den svarta marknaden väldigt obehaglig och så har jag lite issues kring det här med prostitution.


0 Responses to “svartjobb”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Om bloggen

  • En sjuksköterskas neuroser
  • Allt är generellt skrivet sÃ¥ att ingen kan röjas IRL.
  • E-mail: nursepunx@hotmail.com

Previous posts

Archives

Links


ATOM 0.3