Böcker


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



Copyriot bjöd in mig i en litterär kedjeblottning. Några korta frågor om böcker, sedan skicka vidare.

Totalt antal böcker som någonsin varit i min ägo?

Orkar inte räkna, men just nu fyller jag och min sambo upp ca. 3 billys bokhyllor med böcker, och sedan ligger det lite travar runt om i lägenheten. Så i runda slängar rör det sig om 500 st?

Senast köpta bok?
Omnibus 3. The haunter of the dark. HP Lovecraft. Novellsamling.

Senast lästa bok?
Sträckläste igenom Åsa Grennvals alla (serie)böcker en tråkig dag förra veckan. I kronologisk ordning, sedan jämförde jag med Mats Jonssons Hey Princess och insåg att de skriver om varandra. Fick gåshud.

Fem böcker som betyder mycket för mig (eller bara böcker som jag läst många gånger)
ojoj.. svårt, pluggat för mycket de senaste tre åren.

Zen och konsten att sköta en motorcyckel.
Människokroppen, fysiologi och anatomi.
Medicinska sjukdomar.
Klinisk mikrobiologi.
FASS.

Få fem andra bloggare att hålla igång bokstafetten.
Sara
Elisabeth

Ebba von sydow
Fredrik Virtanen
Linda Skugge

Uppdatering
Min favorit demagog Abe har efter mina påtryckningar börjat blogga:
http://skoluniform.blogspot.com/


1 Responses to “Böcker”

  1. Anonymous Anonym 

    FASS är en viktig bok för mig också, ännu bättre är fass.se /siri

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Om bloggen

  • En sjuksköterskas neuroser
  • Allt är generellt skrivet sÃ¥ att ingen kan röjas IRL.
  • E-mail: nursepunx@hotmail.com

Previous posts

Archives

Links


ATOM 0.3