Krönikor


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



Bloggen uppdateras allt för sällan. Sålänge kan ni läsa två krönikor av mig om kris, Gävle och förfall som nu finns tillgängliga på motkraft.

Länkar:
Den första: C´est la guerre
Den andra: Cést bon

Nu ska jag gå till vallokalen. Det verkar bli alliansen som vinner enligt staplarna i media. Spelar det någon roll? Abe uttryckte saken fint på SVTs debatt. "Vinner vänsterblocket så får jag som arbetare en käftsmäll. Vinner högerblocket så får jag en käftsmäll och en känga i huvudet när jag ligger ner."


0 Responses to “Krönikor”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Om bloggen

  • En sjuksköterskas neuroser
  • Allt är generellt skrivet sÃ¥ att ingen kan röjas IRL.
  • E-mail: nursepunx@hotmail.com

Previous posts

Archives

Links


ATOM 0.3