Knark


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



Så du röker hasch? Du röker hasch!
Nej det gör jag inte jag har varit nykter hela veckan!

Så du röker hasch? Du röker hasch!
Jag är bara mänska ibland så tar man sig en blecka.
Tar fram en rizzla och rullar upp jollen
Suger in det söta och blir snurrig i bollen
Puff puff sen är jag uppe bland molnen

- Las Palmas

Jag är väldigt fördomsfull av mig. Känner igen en förbrytare på flera mils avstånd.
Det är byxorna som avslöjar dem.
Knarkare, nazister, polska maffian och höggravida kvinnor som röker har en sak gemensam:


Förbrytarbyxor. Be aware.

En kille kom och tiggde kanyler och sprutor här om dagen.
"Jag måste få lite av er. Jag har sprickor i taket som måste fyllas igen."
Han såg inte så knark ut, välrakad och kanadagås jacka men hans armybyxor gör honom misstänkt på sannolika skäl.
"Jaha? Gå till Clas Olssons då."
"Nä, jag behöver kanyler, du förstår det är väldigt smala sprickor"
"Spackla igen dem då"
"Jo men nu är det så här att jag är narkoman också."
Tjenare. Det säger du.
I arrest my case.


1 Responses to “Knark”

  1. Anonymous Anonym 

    Fan va läskigt. Läste inlägget idag på morgonen och när jag sedan trippar ner på stan för att handla lite tomater så vad får jag då se? En av stans namnkunnigaste gatupundare med exakt de dära pantsen!

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Om bloggen

  • En sjuksköterskas neuroser
  • Allt är generellt skrivet sÃ¥ att ingen kan röjas IRL.
  • E-mail: nursepunx@hotmail.com

Previous posts

Archives

Links


ATOM 0.3